Chulería, prepotencia e abuso de poder

Hai, aproximadamente, un mes que o BNG denunciaba a construción dun muro por parte do concello de Cambados, en Sartaxes ( Castrelo). O valo era construído en plena praia, nun espazo natural protexido, sen permiso nin de Costas nin de Medio Ambiente. Nun caso como este, resulta difícil de ente2011.02.02-foto Cambadosnder como un concello que conta ata con “asesor xurídico”, incumpre conscientemente a lei.

O feito é totalmente criticable, non soamente, polo mal exemplo que o concello está a dar aos cidadáns, ademais, cando a estes se lle esixen todo tipo de permisos, senón porque este tipo de “alegrías” do PP, estanlle a custar cartos aos veciños e veciñas de Cambados. O valo foi retirado, a pesar de que Luís Aragunde respondeu oficialmente (en pleno) que os permisos estaban “solicitados e en curso” (aínda que non sabemos se as solicitudes seguían sendo “verbais” como ao inicio das obras). A realidade dinos que comprar pedra, colocala na praia e retirala non sae gratis, sendo a conclusión, que os erros do alcalde de Cambados os pagamos, en euros, todos e todas, algo bastante inxusto, sobre todo cando estamos a falar de que máis ca un erro, o feito foi unha estupidez ou unha chulería (o BNG inclínase máis polo segundo).

A cuestión prioritaria neste caso é, porque o PP de Cambados está disposto a saltarse a lei sen ningún tipo de preocupación. Xa o fixo no “Pinal de Maza”, onde non lle preocupou o máis mínimo saltarse a lei para protexer os intereses dos “amigos”. Un caso onde, ademais, puidemos comprobar como ante o PP de Cambados todas as consellerías e departamentos da Xunta implicados (Delegación da Consellería do Medio Rural, Comisión Territorial de Patrimonio Histórico de Pontevedra, Axencia de protección da Legalidade Urbanística ou á Secretaría Xeral de Urbanismo) preferiron ollar cara a outro lado para non toparse co seu xefe na provincia de Pontevedra.

Así pois, está claro, que a razón pola que o PP de Cambados actúa con total impunidade nestes casos é fácil de comprender, pois saben que detrás das súas “chulerías” está o apoio do señor Delegado Territorial da Xunta de Galiza. Queda demostrado que non estamos ante simples erros ou meteduras de pata, como se podería pensar, senón que en realidade trátase, máis ben, de casos de prepotencia, chulería ou abuso de poder, o que resulta moito máis grave, pois nunha democracia é inaceptable esta forma de actuar.

Chulería, prepotencia e abuso de poder