O PP négase a deixar sen efecto o expediente do director do IES da Illa de Arousa

Montse Prado denunciou a “dobre vara de medir do PP” que manifesta ante os veciños da Illa de Arousa estar en contra do expediente a Alfonso Malvido e rexeita no Parlamento galego a súa derrogación.

A deputada do BNG, Montse Prado amosou hoxe o seu malestar na comisión de Educación polo voto desfavorábel do PP á iniciativa nacionalista que reclamaba deixar sen efecto o expedinte incoado contra o director do IES da Illa de Arousa, Alfonso Malvido por “adiar un día” o inicio das clases, decisión consensuada co claustro de profesor@s e equipo directivo ante a imposibilidade de entregar os horarios definitivos pola tardanza da Consellería de Educación en confirmar a incorporación dun novo docente.DSC_0214

Montse Prado cualificou de “dobre vara de medir e hipocrisía” a posición do Partido popular que por unha banda, manifesta “ estar ao lado d@s veciñ@s da Illa de Arousa e denuncia o abuso contra o director do IES” e no Parlamento galego votan en contra da Proposición non de lei do BNG que reclama deixar sen efecto “o expediente para revogar do seu cargo de director a Alfonso Malvido.”

A nacionalista recriminou este dobre raseiro e acusou ao Partido popular de “pasarse de freada” por amparar un expediente que busca a “persecución e represión” ante a demanda dunha educación pública de calidade e o número de profesionais necesarios para acadala.

Prado lembrou que a apertura do expediente a Alfonso Malvido provocou o “rexeitamento unánime” da comunidade educativa, consello escolar e claustro de profesor@s, sindicatos, AMPAS, grupos políticos e docentes coa recollida dun importante número de sinaturas que reclaman a derrogación dunha decisión “desproporcionada e inxusta”.

A nacionalista afirmou, que o IES da Illa de Arousa é un centro exemplar que conta cun director de recoñecido prestixio polo “seu bo facer ” polo que resulta “un atropelo” penalizar cun “expediente político” a Alfonso Malvido.

Para a deputada o expedinte reflicte a intención do Partido popular de “amedrentar as persoas decididas a enfrontarse ás súas políticas” para desmantelar os servizos públicos galegos con recortes nos orzamentos e medios, ademais de persoal como aconteceu no IES da Illa de Arousa.

Tras a intervención do portavoz popular de Educación Román Rodríguez que rexeitou a anulación do expediente, a nacionalista reprobou que o propio xefe territorial declare publicamente o contido do expediente, isto en democracia, dixo, ten un nome, “expediente político e exemplarizante”.

A deputada concluíu a súa intervención reiterando as acción emprendidas polo Partido popular contra o director do IES da Illa que, ao seu xuízo, responden a “ un revanchismo e persecución contra os que se atreven a defender un ensino galego, público e de calidade”.